Pozitív gondolatok program

2018.04.10

Gondolattervezés
Első lépés

  • Mielőtt elalszunk, nézzük át fejben aznapi cselekedeteinket, tetteinket. Kezdjük a reggeli felkeléstől, végig.
  • Figyeljük meg, majd játszuk le újra, mit csináltunk volna másként. Képzeld közben el ismét minden ingert hozzá (a hangokat, szagokat, hátteret-, ami eredetileg is volt). Alakítsd át a "negatív tetteket" számodra megfelelő, szeretetteljes, nyugalmas állapottá.

Második lépés

  • Most ismét nézzük át a napot, de ezúttal koncentráljunk a gondolatainkra, érzéseinkre, amiket magunkban, vagy mások felé intéztünk ezen a napon.
  • Majd ezt is teremtsük újra, pozitív érzésekké, gondolatokká.

Mindez jelentősen csökkentheti a negatív energiáink erejét. Tisztábbak lesznek gondolataink, érzéseink, valamint az alvás így nem a napi események feldolgozására megy el.

További lehetőségek:

  • Miután a napi dolgokat feloldottad magadban, utána a tényleg közvetlen elalvás előtt, már egy egészen mással kapcsolatosan legyen egy kép, és amíg el nem alszol, tarts meg a fejedben. Bármilyen vágy, amit nagyon el szeretnél érni. A napi dolgok feloldásával ugye kiüresedik az elme, majd az üresebb elmének rögtön egy jó programot lehet adni amit közvetlenül az elalvással segíthetsz megteremteni magadnak.
  • Ébredés után is rögtön azzal a képpel kezdheted a napod!

Ezek legyenek elérhető célok, amiket akár ott egy héten belül is érzésben meg tudsz tapasztalni.

Ne feledd hát, hogy a teremtés MOST zajlik, és ez a te pillanatod! Tegyél bátran érte!